pondělí 25. července 2011

Příborník v novém




Krásný pondělní večer milé dámy.Moc Vás všechny zdravím.Je to už dýl,co jsem slibovala nové úchytky pro náš příborník.Když jsem se pustila do předělávání,vůbec jsem netušila,co tím začne.Původní kulaté úchytky odkryly nenamalovaná místa,která bohužel nové úchytky neschovaly.Chtě nechtě jsem musela koupit barvu a místa natřít.Sehnala jsem stejnou barvu,jaká byla na příborníku,ale po natření jsem zjistila,že nový nátěr je výraznější,než zašlá barva.Proto jsem se rozhodla,že se pustím do rekonstrukce celého příborníku.Dalo to hodně práce,ale s výsledkem jsem spokojená.Určitě se nejedná o profesionální výkon,ale radost udělal.Až po dokončení,jsem si uvědomila,že jsem zapomněla vyfotit příborník před úpravou.Tak jsem hledala nějakou starší fotku pro porovnání,ale nedávno jsme promazávali koš a většina fotek už není.Jen jedna z blogu.......Mějte se všechny krásně.

1 komentář: