pondělí 25. července 2011

Narozeninové dárky.

Narozeninové dárky mi udělaly velkou radost.Asi nejvíc mě překvapil manžel.Dostala jsem od něho krásnou lampu.Jsem z ní přímo unešená.Elfí víla je také kouzelná.Drobné kvítky na květináčcích jsou romantické a košík se bude krásně hodit na sezóní dekorace.Je to náhoda,ale dárky jsou krásně sladěné.Je vidět,že mě má rodina dobře zná.














9 komentářů:

  1. LENI, PŘEJI TI NADĚJI, PROTOŽE JE V NÍ SÍLA, PŘEJI TI ŠTĚSTÍ, PROTOŽE JE V NĚM KRÁSA, PŘEJI TI LÁSKU, PROTOŽE BEZ NÍ JE ČLOVĚK SÁM, ALE ZE VŠEHO NEJVÍC TI PŘEJI ZDRAVÍ, PROTOŽE BEZ NĚHO NENÍ NIC, Z CELÉHO SRDCE iVA

    OdpovědětVymazat
  2. Len, to jsou tak krásné dárky. Je z nich cítit, že tě má tvá rodina nesmírně ráda. Všechno je tak dokonalé. Takhle vypadají dárky, když si je koupím sama ;-). Obdivuju tvého muže, že vybral překrásnou,vkusnou a něžnou lampu. To muselo být jásání! ;-)
    Přeju ti moře, moře štěstí a splnění všech (i těch nejtajnějších) přání :-*
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, dárečky jsou úžasné - nevím, který bych vyzvedla víc, protože jsou dokonalé všechny. Přeji všechno nej, hlavně ovšem zdravíčko a spoustu dalších takových skvostů. Krásný den. Jitka

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Leni, všechno nejlepší k narozeninám, hodně zdraví a štěstí. Dárky jsou nádherné. Obdivuji, že manžel vybral takhle krásnu lampu. Musíš být nadšená.
    Hezký den
    Jana

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Leni ,také přeji vše dobré k narozeninám,i Tvé mamce,že tě má....prošla jsem dárky,které jsi dostala a musím napsat spanilá jízda-ůžasné,moc se mi líbí elfinka ,zdraví Daja-duha

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, i já se připojuji k dámám a přeji jen vše dobré k tvým narozeninám! Dárky si dostala úžasné, je krásné, když naši blízcí vědí, po čem naše srdce prahne :o)
    Příborník je parádní, moc se ti povedl!
    Měj krásné dny a dětem hezké prázdniny!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Leni, dodatecne vse nejlepsi k narozeninam. Darky jsou nadherne, ta lampa primo uzasna. Nemohla by jsi mi nachvilku pujcit sveho manzela, aby memu manzelovi vysvetlil, kde se takove darky kupuji? Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Leno, také se dodatečně přidávám a přeji Ti vše nejlepší k narozeninám! Lampa je nádherná a ostatní dárky také! Omlouvám se nestíhám psát komentáře ale stále Tě sleduji:)))
    Měj se krásně
    Pěkné léto a dobrou noc
    Fleurette

    OdpovědětVymazat