neděle 29. května 2011

Velikonoční věneček v novém



Jak už mám ve zvyku,přetvářím staré na nové.Velikonoční věneček byl tak hezký,že jsem ho nemohla odepsat,tak jsem odstrojila vajíčka a dozdobila kytičky a myslím,že je k nepoznání.






7 komentářů:

  1. To by byla urcitr velka skoda takovy krasny venec vyhodit, novy kabatek mu moc slusi! Zdravi Monika.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky,nevyhazuj staré věci pro nové......hezká písnička ,také střádám, někdy až moc....uTebe se to vyplatilo, moc krásné nové šasííííííííííííííí zdraví Daja.

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Leny, tak to je naprostá pecka!!*** Věneček je dokonalý a v podání s dalšími dekoracemi.. nádhera vesmírná!! Tleskám moc*** Krásné dny přeje Susie

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, tak to jsi zvladla na jednicku. Moc se mi ta promena libi, abych pravdu rekla, tak je ten venecek ted hezci, nez byl puvodne. Krasny den, Katerina

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, věneček si přetvořila moc hezky. Krásná letní dekorace. A tvůj kuchyňský parapet se mi taky moc líbí, mám ráda sklo.
    Hezké odpoledne, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat