neděle 29. května 2011

Krásný večer milé dámy.Dnešní den byl odpočinkový a proto jsem měla čas nafotit pro Vás pár foteček.Ráno bylo plné sluníčka,které mě hřejivě vítá v mé kuchyňce.Po delším čase jsem měla chvilku a mohla se věnovat novému dekorování.Ještě jsme tu stále měli Velikonoce a už to chtělo změnu.Na kuchyňský parapet jsem zvolila převážně sklo a pár kousků smetanové barvičky na doplnění.Postupně dodám fotečky krbové římsy a příborníku.To jsou stěžejní body,které zdobím podle aktuálního období.Snad se fotečky neokoukají.Většinou se použité dekorace opakují,jen se je snažím použít v různých kombinacích,aby to bylo pokaždé něčím jiné,nové a neookoukané.
Všem přeji příjemný večer a mějte se moc hezky.







1 komentář:

  1. Leni, tak to sis dekorovala krásně...moc pěkný parapet...moc se mi líbí ty obklady :-)

    OdpovědětVymazat