čtvrtek 7. října 2010

Zásobník je hotový




Konečně jsem dokončila zásobník na koření.Musím uznat,že práce na něm se byla náročná,ale vyplatila se.Moc mu to v kuchyni sluší.Nejdříve jsem ho nazdobila pro focení a druhá varianta foteček je konečná verze.Měla jsem strach,že to bude působit hodně barevně a nepořádně,protože je přes sklo vše vidět.Ale nakonec jsem spokojená.Je to veselé.






A tady je už vše na svém místě.Dnešní vaření mi potvrdilo,že to bude fungovat a mám z toho velkou radost.




8 komentářů:

  1. Zásobník vypadá moc krásně a přitoj je to užitkové věc. Takové mám nejraději :o)

    OdpovědětVymazat
  2. Lenka, zasobnik je uzasny! a tie male miny zasobniky nemaju chybu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Leni, nedřív - jsem moc ráda, že ti ocenění udělalo radost, zasloužíš si ho!
    A zásobník, ten tedy je, nádhera! Perfektně se ti hodí do kuchyně, takže bude i praktický, nejen na oprašování. Pak to je dokonalé spojení!
    Měj krásné dny ty i celá rodina.
    Zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  4. No teda,ten je...Takový bych do kuchyně brala taky.Přeju krásný den.B

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera Leni, jsi opravdu šikula, praktické a krásné, ta nejlepší kombinace. Moc Tě zdravím, Martina.

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, nádherná šuplíkomanie, krásné. Pokud se mrknete na můj blog, najdete tam malé překvapení :) krásný večer. Nora

    OdpovědětVymazat
  7. LENI,MOC SE TI TO POVEDLO KRÁSA A RADOST POHLEDĚT JSI MOC ŠIKOVNÁ.
    ZDRAVÍ ADÉLA

    OdpovědětVymazat
  8. Ahojky Leni.Konečně jsem si udělala čas a jdu nakouknout na úžasné fotečky co jsi vložila....Zásobník je úúúúúžasný a ty skleněné dozy no krása.Pa a hezké podzimní dny.Pája

    OdpovědětVymazat