pátek 29. října 2010

Andělky


Zdravím Vás všechny milé dámy.Na tyto krásné sošky jsem narazila na nákupu v Kauflandu.Koupila jsem si hned dvě(vlastně tři,ale jednu jsem darovala a moc se líbila),tak mě okouzlily.Určitě budou součástí vánoční výzdoby.




6 komentářů:

  1. Leni, moc se mi líbí tvoje dekorace, máš je takový krásně barevně vymazlený, radost pohledět !
    Přeji ti pěkný podzim.
    Jaromila

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, nakoupila si skvěla, ale hlavně si krásně dekorovala. Celé zátiší působí...no, andělsky!
    Ten věnec je úžasný, mahon s šípky, jestli dobře vidím, fakt nádhera!
    Moc vás všechny zdravím, myslím na nalého školáka, už má dva měsíce za sebou, tak jak to jde?
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Helenko.Utíká to,utíká.Jaroušek je pohodář a jako vždycky,když se za něj něčeho obávám,tak mě mile překvapí,jak to zvládá.Máme z něj radost.I Lenička si vede ve školce dobře.Jsou prostě super.
    Děkuji Helenko za milou návštěvu a měj se dobře.Lena

    OdpovědětVymazat
  4. Lenka, anjelikovia su nadherni ... ja anjelikov milujem mam ich vsade....a v akejkolvek podobe....pa, pekny den prajem

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý večer Leno, moc krásné fotky a užasné andělky!
    Přeji pěkný večer a krásnou neděli
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  6. Přeji dobrý večer.
    Nevěřím vlastním očím, že v Kaufu měli tak krásné sošky. Já bych je tam také určitě neponechala napospas osudu.

    Radka

    OdpovědětVymazat