pátek 19. srpna 2011

Zlatý poklad

Nový brouček z Aukra.Toto krásné zrcadlo je můj poslední úlovek.Jedná se o italské zrcadlo.Do aukce jsem šla hlavně proto,že se jednalo o prodejce z Kutné Hory(z mého bydliště)a tím bych ušetřila za poštovné.Podařilo se a už mám drobečka 90cm na 130cm doma.Paní ,která mi ho prodala dováží s manželem takovéto poklady z Itálie.Hlavně obrazy a rámy,ale i nábytek.Měla jsem štěstí ,protože jsem měla jen jednoho protivníka a proto se cena vyšplhala na pouhých 1200,-kč.Chtěla bych,aby prošlo proměnou.Bohužel nejsem milovnice zlaté barvy.V bytě ji u nás nenajdete.Někdo mi radí,ať ho nechám jak je.Určitě je to nádherná práce a na jedu stranu mě mrzí zasahovat.Co myslíte?Ráda si nechám poradit.
Všechny Vás moc zdravím.





3 komentáře:

  1. Ahoj Leni, je krásné a mě by se také nejvíc líbilo tak, jak je. Není příliš zdevastované, tak proč příjemnou patinu zakrývat.
    Hezký víkend
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím v nedělní podvečer,
    také bych ho nechala tak jakje, není to zářivá zlatá, ale má hezkou patinu.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Také chodím na aukro:-)Michaela

    OdpovědětVymazat