pondělí 7. června 2010

Medový svícínek


Už dlouhou dobu mám schovanou skleničku od medu.Nemohla jsem ji vyhodit,přišla mi zajímavá.Hned jsem věděla,že to bude svícínek na čajovou svíčku.Chtěla jsem ji ozdobit korálky.....Dnes jsem měla chuť něco vyrobit,tak jsem se při sklence dobrého vína,pustila do tvoření....



9 komentářů:

  1. Leni zajímavá sklenička.. hezký den. K.

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, krásná sklenička, krásně si jí dozdobila. Moc se mi líbí, ve svitu svíček vypadají korálky báječně.
    Krásný den, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné fotky a sklenička ozdobená se mi moc líbí...Krásný den Soňa

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, opět nádherné fotografie s krásnými dekoracemi!!! Martina

    OdpovědětVymazat
  5. LENI ,POVEDENÉ MOC . DOBRÝ NÁPAD .BOHDA

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj holky.To jsem ráda,že se svícínek líbí.Mám ho zrovna zapalený a moc hezky se na něj kouká.Přeju všem příjemný večer.Lena

    OdpovědětVymazat
  7. To se móóc dobře tvoří se skleničkou vína...ale jen s jednou !! Pěkný, úplně takové skleničky vidím na zahradní párty pověšené na stromech...

    OdpovědětVymazat
  8. Leno, moc krásné, máš pěkné korálky...výsledek je super!!
    Pěkný večer
    Fleurette

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, svícen je fakt krásný, zrovna tento víkend jsou u nás "Medové Hukvaldy" tak se těším na čerstvý med.
    Krásné dny
    Iva

    OdpovědětVymazat