sobota 26. ledna 2013

Nová lampička

Zdravím Vás milé dámy. Jak se všechny máte? Já jsem v jednom kole.Začala jsem chodit do práce na plný úvazek a je to fofr.Na mé aktivity mi nezbývá moc času.Ale to není žádná novinka pro pracující maminky..... Minulý týden jsem odstrojila stromek a uklidila výzdobu.Mám pro Vás pár fotek. Všem přeji pohodové dny.
Vzpomínka na manželovu babičku.Když používám její nádobí,mám pocit,že je tu se mnou a pečeme spolu.
Lampičku a ošatky jsem dostala od Ježíška.Myslím,že se dárky povedly.

11 komentářů:

  1. Hezké odpoledne Leni, nádherné fotky. Máš útulné bydlení !
    Martina

    OdpovědětVymazat
  2. LENI, MOC HEZKY JE U VÁS.
    PĚKNÉ KOUKÁNÍ.
    BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Máte to doma moc hezounké Leni,přeji krásný večer!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Leni, fotky jsou ukázkou tvého útulného domova, věnuješ se mu s láskou, krásné dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  5. Leničko, já vím, je to fofr, ale jak tě znám, čas na to, aby si to kolem sebe měla hezké, ten si uděláš vždycky...
    Moc krásné!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Leni, všechno je to moc hezoučké a příjemné!!!! Přeji krásné dny.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné fotky. I já takhle vzpomínám na babičku.

    OdpovědětVymazat
  8. Leničko, opět kouzelná podívaná!!! Daja.

    OdpovědětVymazat
  9. Leničko, užila jsem si krásnou, milou chvíli na Tvém blogu. Je kouzelný a krásný. Děkuji. Věrka

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Lenkičko, máš prekrásnu kuchyňu a všetky doplnky. Mne sa už snáď konečne splní sen a budem mať novú kuchyňu. Ak sa všetko zadarí, tak by to malo byť v máji.
    Krásny víkend a pohodu v práci.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj Leničko,vidím,že máš ještě mojí starou duhu.Pokud bys chtěla tady je moje nová.Http://duha2-daja.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat