čtvrtek 17. února 2011

Maminka ví,co se mi líbí.




Asi jsem byla moc hodná,protože jsem dostala krásné dárečky.Nádherné hodiny,kouzelnou plechovou konvičku a prostírání.Měla jsem velkou radost.


Hodiny budou viset nad zrcadlem mezi okny.


10 komentářů:

  1. Ahoj Leni, to jsou krásné dárky. Takové bych si nechala taky líbit.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  2. LENIČKO, TO JSOU KRÁSNÉ DÁREČKY.
    MOC HEZKÉ DEKORACE DO BYDLENÍČKA.
    PĚKNÝ DEN. BOHDA

    OdpovědětVymazat
  3. Teda to je správná maminka,když daruje takové nádhery. To muselo být radosti.Krásné narozeniny!

    Andrea

    OdpovědětVymazat
  4. Všechny dárky jsou moc krásné.
    Přeji hezký zbytek víkendu.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné dárečky.
    Krásný víkend, Lucka

    OdpovědětVymazat
  6. Leničko, všetko je krásne, určite by sa každý potešil takým nádherným darčekom všetko dobre
    Emily

    OdpovědětVymazat
  7. Dobry den, predevsim ty hodiny jsou nadherne, tak trosku Vam zavidim. A dodatecne vse nejlepsi!

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Leni! Opravdu krásné dárečky, ty obrázky dětí supr!Taktéž hodiny a rohožka! Bezva! také mám raděj nápisy v rodné řeči! Tak krásný večer.

    OdpovědětVymazat
  9. Leni, přidávám se ke gratulantům ♥♥♥
    Moc hezké dárečky, co určutě potěší!!!
    Krásný nejen víkend!
    Dana

    OdpovědětVymazat
  10. makes me feel like sping is in the air! lovely pictures! warm wishes and a sunny day! di
    ;0)

    OdpovědětVymazat