neděle 26. prosince 2010

Hodně štěstí a zdraví

Pro všechny hodné lidičky (dodatečně) posílám přání,aby Vaše domovy naplnil klid,pohoda,láska a radost ze vzájemné blízkosti.



Asi všude před Štědrým dnem panují velké přípravy na následující den.Když jsem si myslela,že mám hotovo,stalo se to co se stalo.V obýváku se nám snesl déšť z jehličí.Jelikož začínám vánoční výzdobu už na začátku prosince,většina výzdoby z živých větviček bohužel seschne.Potom musím těsně před Štědrým dnem doplňovat čerstvé větvičky,aby to lépe vypadalo a vonělo.....Tak si sedíme na gauči a odpočíváme a najednou slyším ,že se něco děje u krbu.Jako by někdo zaklepal s věnečkem na krbu.Jehličí se sneslo k zemi a pak se s rachotem přidaly i ozdoby a vše co věneček zdobilo.Přiznám se,že se mi chtělo brečet.Věneček musel dolů a prázdné místo po něm bylo moc holé,prázdné a prostě mi to zkazilo radost.Tak jsem se dala do rychlé náhrady,kterou jsem si stejně chtěla vyrobit,ale už jsem to nestihla.Křidélka to zachránila a moje dušička měla klid.A rozhodla jsem se,že příští rok se pokusím o výzdobu,která nebude sesychat.........

6 komentářů:

  1. Leničko, i tobě a celé rodině přeju jen všechno dobré! A tak jehličnatá pohroma - vůbec se nedivím, že se ti chtělo brečet...pro používám buxus a břečťan, o vůni se stará aromaolejíček od Salusu :o) Ale vyřešila si to krásně!
    Pohodový večer, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Lenka, aj tebe a celej rodinke prajem vsetko dobre a stastny novy rok 2011 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Milá Leničko,posílám ti jedno přání od srdíčka.Můžeme mít tisíce přání, tužeb a snů, ale jen štěstí, zdraví, láska a přátelství dává smysl našim dnům.
    Láskyplný rok 2011 přeje Pavla s rodinou.

    OdpovědětVymazat
  4. Srdečně zdravím a do nového roku 2011 přeji mnoho štěstí, zdraví, kouzelných okamžiků a splněných přání.
    Radka

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Leni, moc a moc Tě zdravím, dnes dopoledne jsem uklidila vánoční dekorace, ale u Tebe se do těch vánoc moc ráda vrátím.
    Přeji vše nej do nového roku, zdravíčko celé rodině a Tobě ať jde tvoření pěkně od ruky.
    Hezký den, Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Milá Leno, děkuji Ti za milé přání!!
    I já přeji Tobě a celé Tvé rodině krásný a štastný rok 2011 at se Vám splní i ta nejtajnější přání!!!!
    Krásný večer a super neděli:))
    Fleurette

    OdpovědětVymazat