neděle 23. května 2010

Další obrázek


Vyrobila jsem si další obrázek.Zase jsem malovala,patinovala a fotečku hledala v časopisech.Hned jsem věděla,že jeho místo bude na poličce,kterou jsem si koupila na Aukru.Kamarád louhoval,já natírala a už jsou s obrázkem pohromadě.


6 komentářů:

  1. AHOJ LENI.JE TO VŠE MOC KRÁSNÉ A MOC SE MI LÍBÍ POLIČKA A TAKY JSEM VČERA JEDNU NAŠLA NA JEDNÉ STARÉ PŮDE,TAK UŽ NA NÍ PRACUJI....MOC KRÁSNĚ JSI ZVOLILA DEKORACE A VŠE TO KRÁSNĚ LADÍ....PA PÁJA

    OdpovědětVymazat
  2. Leni, půvabné zátiší! Všechno ladí se vším, moc hezky se na to kouká.
    Krásný večer, zdravím Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Leni, policka se mi moc libi. Presne takovou bych potrebovala male do pokojicka:) Mas vse hezky sladene. Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Lenko,obrazek se ti moc povedl.Policka je hezky naaranzovana a maly medvidek je kouzelny...ahoj,Monika

    OdpovědětVymazat
  5. Leni, obrázku to sluší na poličce, hezky naaranžované.
    Příjemný týden.
    Iva
    PS: Dárek je už na cestě...

    OdpovědětVymazat
  6. Možná tě zklamu, ale nejvíc se mi líbí MEDVĚD !Měj se krásně a tvořivě.

    OdpovědětVymazat