úterý 6. dubna 2010

Inspirace od Marti












A proto se milé dámy máme...naše výtvory,dekorace a nápady nás inspirují a my si díky nim zútulňujeme bytečky,domečky,pokojíčky...Já se nechala inspirovat Martinkou-Martina Home, a dala do oken věneček se srdíčkem a zkusila si ušít záclonkovou sukýnku...Marti díky

5 komentářů:

  1. Ahoj Leni, proklikavanim mezi holkama, ktere uz znam, jsem se dostala na tvuj blog. Jestli dovolis, hned si te pridam k oblibenym. Jsem na tom {asi jako hodne z nas tady} podobne jako ty...tvoje zivotni kredo i situace jsou skoro moje:} take mam male deti, take jsme koupili domecek, ktery se ted snazim zutulnovat. Preji ti hezky den, Jana
    PS: nejdulezitejsi jsem zapomnela, mas moc hezky blog a posledni prispevek se mi moc libi: PROTO SE DAMY MAME!

    OdpovědětVymazat
  2. Leničko, máš to doma moc krásný, útulný, hřejivý, prostě domov a tak to mám být!
    Moc si vážím Tvých včerejších slov na mém blogu, velmi mě dojala a zároveň posílila a dnes koukám, že reaguješ i takto - jsi zlatá, hodná holka se srdcem na dlani a já Ti za vše děkuji.
    Ať Tebe a Tvou rodinu obklopují jen pozitivní lidé a přeji hlavně zdravíčko není totiž nic důležitějšího.
    Krásné jarní dny dětičkám, Martina

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Jani.Vítej na mém blogu.Jsem ráda,že se Ti líbí....

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marti.Díky,díky moc....

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Leni.Máš kouzelný domov je to vzdušné, nádherné dekorace a je to přesně můj styl,který miluju.Přeji ti krásný pohodový víkendík.Pa Pája

    OdpovědětVymazat